Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 407 793 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 TOPRAN

407 793 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

407 793

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205), CLK (A209), CLK (C209) 1.6-5.5 06.93-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

2202770395, 2202770695, 2212770095, 2212770195, A2202770395, A2202770695, A2212770095, A2212770195

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      A220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      A221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A221 277 01 95

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 793 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.