Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-7524 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-7524 VAICO

V30-7524 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V30-7524
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-7524
V30-7524
vaico V30-7524 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-7524

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 7G-Tronic
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 722,9
Ciężar [kg] 0,519
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001358982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-7524 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205) 1.6-6.3 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00
MERCEDES-BENZ      A 220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 02 00

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-7524 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.