Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (2010.02-???) 146km » V30-7550 vaico
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Fwd (fv0e, Fv0f, Fv0h, Fv02, Fv0m, Fv0s,... (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7550 VAICO

V30-7550 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-7550
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7550
V30-7550
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

220 277 00 95, 220 277 03 95, 220 277 06 95, 221 277 00 95, 221 277 01 95, 221 277 02 00

numer części:

V30-7550

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]50000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegów722,9
Typ skrzyni biegów7G-Tronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,731
nr EAN4046001628788

skład zestawu:
V30-2283 Asortyment, śruby
V30-2337 Korek spustowy oleju, miska olejowa, Green Mobility Parts
V30-2338 Magnes, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
V30-7475 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
V30-7524 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7550 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219) 1.6-6.3 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 271 01 80
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      220 277 00 95 kit
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      220 277 03 95 kit
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      220 277 06 95 kit
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      221 277 00 95 kit
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95 kit
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00 kit
MERCEDES-BENZ      A 220 271 01 80
MERCEDES-BENZ      A 220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      A 220 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 00 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 220 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 03 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 220 277 06 95
MERCEDES-BENZ      A 220 277 06 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 221 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 00 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      A 221 277 01 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 221 277 02 00
MERCEDES-BENZ      A 221 277 02 00 kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7550 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.