Długość [mm] | 123,5 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 24 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
dla numeru OE | 168 360 31 72 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 57 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
średnica zewnętrzna [mm] | 78 |
Wał napędowy | z pierścieniem ABS |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Ciężar [kg] | 1,835 |
nr EAN | 4046001355622 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy V30-7511 VAICO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
1683601872, 1683603172, A1683603100, A1683601872, A1683603172
MERCEDES-BENZ | 168 360 18 72 | |
MERCEDES-BENZ | 168 360 31 72 | |
MERCEDES-BENZ | A 168 360 31 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 168 360 18 72 | |
MERCEDES-BENZ | A 168 360 31 72 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy V30-7511 VAICO w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.