Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-0149 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0149 VAICO

V40-0149 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V40-0149
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0149
V40-0149
vaico V40-0149 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-0149

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów AW50-40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Jednostka ilości Zestaw
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg] 0,45833
nr EAN 4046001329975

skład zestawu:
V40-0146 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V40-0892 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0149 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, ZAFIRA A, ZAFIRA B, SAAB 900 II, 9-5 1.2-3.0 09.88-04.15
numery OEM:
OPEL      07 03 302 S
OPEL      07 03 303
OPEL      07 03 303 S
OPEL      7 03 302 S
OPEL      7 03 303
OPEL      7 03 303 S
OPEL      90541934 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0149 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.