Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) (1990-1996) 103km » V40-0637 vaico
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) (1990-1996) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy V40-0637 VAICO

V40-0637 Zestaw przegubu, wał napędowy VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-0637

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Długość [mm]164,5
Ilość zębów, pierścień ABS29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła25
Ciężar [kg]2,475
nr EAN4046001442049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy V40-0637 VAICO

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (33z/25z/52mm, ABS:29) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, KADETT E, KADETT E COMBO 1.4-2.5 08.84-12.09
numery OEM:
OPEL      03 74 003
OPEL      03 74 241
OPEL      03 74 262
OPEL      3 74 003
OPEL      3 74 176
OPEL      3 74 241
OPEL      3 74 262
OPEL      90 496 368
OPEL      90 498 412
OPEL      90 538 595

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy V40-0637 VAICO w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.