Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » V40-0799 vaico

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität V40-0799 VAICO

V40-0799 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität VAICO
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-0799

producent:

VAICO

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm] M 12 x 1,5
Rozmiar klucza 32
Długość gwintu [mm] 56
Długość [mm] 318
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 1,5
Wymagana ilość 2
Ciężar [kg] 0,6052
nr EAN 4046001523885

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität V40-0799 VAICO

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 318mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.8 09.00-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität V40-0799 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität V40-0799 producenta VAICO

OPEL

01603017, 01603844, 1603017, 1603844, 26110430, 93192420

numery OEM:
OPEL      01603 017
OPEL      01603 844
OPEL      16 03 017
OPEL      16 03 844
OPEL      26110430
OPEL      93192420

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Original VAICO Qualität V40-0799 VAICO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.