Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V95-0006 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO

V95-0006 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO
512.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V95-0006

producent:

VAICO

Długość [mm] 200
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegaj informacji montażowych 
Szerokość [mm] 140
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Nowa część 
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Wysokość [mm] 150
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciężar [kg] 2,5341
nr EAN 4046001559266

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, V70 I, XC70 I 2.0-2.5D 06.91-10.05

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 producenta VAICO

VOLVO

3546383, 3546907, 35469071, 8251728, 8603048, 9139564

numery OEM:
VOLVO      3 546 383
VOLVO      3 546 907
VOLVO      35 469 071
VOLVO      8 251 728
VOLVO      8 603 048
VOLVO      9 139 564

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.