Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0300K150 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

0300K150 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0300K150

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ø koła pasowego [mm] 120
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 1
Dolot - Ø [mm] 28,7
Wylot - Ø [mm] 12,9
Ilość oleju [ml] 150
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909286088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, ALLROAD C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.4-2.8 01.95-03.08

Kompresor, klimatyzacja 0300K150 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 0300K150 producenta VAN WEZEL

AUDI

4B0260805B, 4B3260805, 4D0260805B, 4D0260808

numery OEM:
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0260805B
AUDI      4D0260808
VAG      4B0260805B
VAG      4B0260805BX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.