Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0300K150 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

0300K150 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
905.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

0300K150

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ø koła pasowego [mm] 120
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 1
Dolot - Ø [mm] 28,7
Wylot - Ø [mm] 12,9
Ilość oleju [ml] 150
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909286088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, ALLROAD C5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.4-2.8 01.95-03.08
numery OEM:
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0260805B
AUDI      4D0260808
VAG      4B0260805B
VAG      4B0260805BX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 0300K150

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.