Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-15-2016 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO

V15-15-2016 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität VEMO

    Ocena:
numer części:

V15-15-2016

dostawca:

VEMO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO

numery OEM:
AUDI      4B0 260 805 B
AUDI      4B0 260 805 Q
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B0260805Q
AUDI      4B3 260 805
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0 260 805 B
AUDI      4D0260805B
SEAT      4B0 260 805 B
SEAT      4B0 260 805 BX
SEAT      4B3 260 805
SEAT      4D0 260 805 B
SKODA      4B0 260 805 B
SKODA      4B0 260 805 BX
SKODA      4B3 260 805
SKODA      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0260805B
VOLKSWAGEN      4B3 260 805
VOLKSWAGEN      4B3260805
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4D0260805B
VAG      4B0 260 805 B
VAG      4B0 260 805 BX
VAG      4B0260805B
VAG      4B3 260 805
VAG      4B3260805
VAG      4D0 260 805 B
VAG      4D0260805B
STANDARD      77349
STANDARD      78349

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.