Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-15-2016 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO

V15-15-2016 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität VEMO
 

    Ocena:
numer części:

V15-15-2016

producent:

VEMO

Olej do sprężarki:PAG 46
Ograniczenia producenta: DENSO
Ilość żeber: 6
śr. koła pasowego [mm]: 120
alternatywny zestaw naprawczy: V15-15-2016KIT1, V15-15-2016KIT2
Ilość oleju [ml]: 250
ID kompresora: 7SBU16C
Część nowa:
Ciężar [kg]: 6,58
Szerokość opakowania [cm]: 28,5
Wysokość opakowania [cm]: 19,5
Głębokość opakowania [cm]: 22Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonego
użytku.
Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bez
instrukcji instalacji.
Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolony
personel.
Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objęte
gwarancją.

Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częścią
zużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalne
podlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonej
liczbie kilometrów. Okresy gwarancji na następujące części
zużywalne są ograniczone w następujący sposób:
Zawory AGR 15 000 km
Korpus przepustnicy 15 000 km
Czujnik masy powietrza 15 000 km
Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,
klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza faza
hamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na części
zamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji i
protokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz z
dokumentacją fotograficzną.
W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegać
przepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie z
instrukcjami producenta pojazdu.
Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementy
podwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a także
należy dostarczyć odpowiednią dokumentację.
Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,
takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasają
roszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osób
trzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeśli
pojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lub
imprezach o podobnym charakterze.
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO

numery OEM:
AUDI      4B0 260 805 B
AUDI      4B0 260 805 Q
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B0260805Q
AUDI      4B3 260 805
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0 260 805 B
AUDI      4D0260805B
SEAT      4B0 260 805 B
SEAT      4B0 260 805 BX
SEAT      4B3 260 805
SEAT      4D0 260 805 B
SKODA      4B0 260 805 B
SKODA      4B0 260 805 BX
SKODA      4B3 260 805
SKODA      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0260805B
VOLKSWAGEN      4B3 260 805
VOLKSWAGEN      4B3260805
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4D0260805B
VAG      4B0 260 805 B
VAG      4B0 260 805 BX
VAG      4B0260805B
VAG      4B3 260 805
VAG      4B3260805
VAG      4D0 260 805 B
VAG      4D0260805B
STANDARD      77349
STANDARD      78349

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V15-15-2016 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.