Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0300K226 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K226 VAN WEZEL

0300K226 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0300K226
 

    Ocena:
numer części:

0300K226

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 7SEU16C
Ø koła pasowego [mm] 110
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 28,5
Wylot - Ø [mm] 13
Ilość oleju [ml] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 4
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909311476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K226 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6 1.9D 11.00-12.04
numery OEM:
AUDI      4B0260805G
AUDI      4B0260805K
AUDI      4B0260805M
AUDI      8E0260805AB

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0300K226 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 0300K226

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.