Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0700K128 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 0700K128 VAN WEZEL

0700K128 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
van wezel 0700K128
Kompresor, klimatyzacja 0700K128
0700K128
van wezel 0700K128 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0700K128

producent:

VAN WEZEL

ID kompresora 10SR17C
Napięcie [V] 12
Ilość oleju [ml] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909525729

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 0700K128 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V 2.8D-3.8 10.07-
numery OEM:
CHRYSLER      00K55111417AE
CHRYSLER      00KR5111417AD
CHRYSLER      00KRL111417AD
CHRYSLER      55111417AB
CHRYSLER      55111417AC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 0700K128 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.