Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Cadillac STS 4.6 (2007.09-2010.12) 325km » 0900K214 van wezel
wybrany samochód: 
Cadillac Sts 4.6 (2007.09-2010.12) 325km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K214 VAN WEZEL

0900K214 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0900K214

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0900K214

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType Sanden
ID kompresoraSD6V12
Ø koła pasowego [mm]119
Napięcie [V]12
Ilość biegunów2
Dolot - Ø [mm]20,7
Wylot - Ø [mm]14,4
Ilość oleju [ml]135
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909287894

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K214 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, C5 I, C8, EVASION, JUMPY I, NEMO, NEMO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO 1.1-3.0 05.93-
numery OEM:
CITROËN      006453KS
CITROËN      006453LF
CITROËN      006453LN
CITROËN      6453JF
CITROËN      6453KS
CITROËN      6453LF
CITROËN      6453LN

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K214 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.