Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0900K255 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 0900K255 VAN WEZEL

0900K255 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0900K255

producent:

VAN WEZEL

Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Złącze z boku
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909410414

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 0900K255 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PICASSO, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 III, DS3 1.1-2.0D 08.00-
numery OEM:
CITROËN      6453QJ
CITROËN      6453QK

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 0900K255 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.