Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Saab 9-5 (YS3E) 2.0 Turbo SE (1998.10-2000.07) 192km » 2500K238 van wezel
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.0 Turbo Se (1998.10-2000.07) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K238 VAN WEZEL

2500K238 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 2500K238

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2500K238

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType Keihin
ID kompresoraHS110R
Ø koła pasowego [mm]118
Napięcie [V]12
Ilość biegunów1
Dolot - Ø [mm]18,3
Wylot - Ø [mm]15,6
Ilość oleju [ml]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków7
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909443535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K238 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD VII 2.0/2.4 02.03-05.08
numery OEM:
HONDA      38810-RBA-006
HONDA      38810RBA006

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K238 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.