Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 4000K322 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 4000K322 VAN WEZEL

4000K322 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
 

    Ocena:
numer części:

4000K322

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Sanden
ID kompresora SD7C16
Ø koła pasowego [mm] 119
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 20,7
Wylot - Ø [mm] 14,5
Ilość oleju [ml] 135
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Złącze z boku
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Przestrzegać danych technicznych 
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909408404

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 4000K322 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C6; PEUGEOT 407, 508 I, 508/KOMBI, 607, RCZ 2.0D/2.2D 05.00-
numery OEM:
PEUGEOT      6453SN
PEUGEOT      6453WW

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 4000K322 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 4000K322

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.