Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 7600K018 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 7600K018 VAN WEZEL

7600K018 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
 

    Ocena:
numer części:

7600K018

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 6SEU14C
Ø koła pasowego [mm] 115
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 28,3
Wylot - Ø [mm] 13
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909311834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 7600K018 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, RAPID, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
SKODA      6Q0820803B
SKODA      6Q0820803D
SKODA      6Q0820803E
SKODA      6Q0820803P
SKODA      6Q0820803Q
SKODA      6Q0820808
SKODA      6Q0820808A
SKODA      6Q0820808B
SKODA      6Q0820808C
SKODA      6Q0820808E
SKODA      6Q0820808FX
SKODA      6Q0820808GX
SKODA      6R0820803D
SKODA      6R0820803F
VOLKSWAGEN      6Q0820803J
VOLKSWAGEN      6Q0820803K
VOLKSWAGEN      6Q0820808F
VOLKSWAGEN      6Q0820808G
VAG      6Q0820808D

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 7600K018 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7600K018

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.