Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 7700K025 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 7700K025 VAN WEZEL

7700K025 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL
van wezel 7700K025
Kompresor, klimatyzacja 7700K025
7700K025
van wezel 7700K025 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 7700K025 van wezel
Kompresor, klimatyzacja 7700K025 van wezel
Kompresor, klimatyzacja 7700K025 van wezel
Kompresor, klimatyzacja 7700K025 van wezel

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7700K025

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Visteon
ID kompresora SCROLL-90V
Ø koła pasowego [mm] 97
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 16,8
Wylot - Ø [mm] 13,6
Ilość oleju [ml] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rodzaj mocowania Mocowanie 4-punktowe
Kształt obudowy wtyczki okrągły
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909296421

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 7700K025 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: JAGUAR S-TYPE II 2.7D/3.0 01.99-10.07
numery OEM:
JAGUAR      C2S34397
JAGUAR      C2S42081
JAGUAR      C2S44928
JAGUAR      C2S47472
JAGUAR      XR82897
JAGUAR      XR858532

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 7700K025 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.