Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot BOXER Furgon 2.2 HDi 120 (2006.04-???) 120km » 8200K161 van wezel
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Furgon 2.2 Hdi 120 (2006.04-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8200K161 VAN WEZEL

8200K161 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8200K161

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType HCC
Liczba rowków4
częściowo napełniony
nr EAN5410909346379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8200K161 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI COUPE II, ELANTRA III, MATRIX, TIBURON, TUCSON, KIA SPORTAGE II 1.6-2.0LPG 06.00-01.12
numery OEM:
HYUNDAI      97701-2C100
HYUNDAI      977012C100
HYUNDAI      977012D100
HYUNDAI      977012E000

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8200K161 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.