Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » E22-041-027Z vdo

Pompa paliwa E22-041-027Z VDO

E22-041-027Z Pompa paliwa VDO
509.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

E22-041-027Z

producent:

VDO

Ciśnienie [bar] 1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Rodzaj paliwa benzyna
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4103590850263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa E22-041-027Z VDO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA H; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; VW CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III 1.0-2.8 08.83-10.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 D

Zastosowanie Pompa paliwa E22-041-027Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa E22-041-027Z VDO:

2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu E22-041-027Z

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO