Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » E22-041-056Z vdo

Pompa paliwa E22-041-056Z VDO

E22-041-056Z Pompa paliwa VDO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

E22-041-056Z

producent:

VDO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
Ciśnienie [bar] 3,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Rodzaj paliwa benzyna
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4103590850287

skład zestawu:
993-763-011Z Pompa paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa E22-041-056Z VDO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW GOLF II, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO III 1.0-2.8 02.90-03.10
numery OEM:
FORD      1028808
FORD      95VW9H307AC
SEAT      1H0 919 651 K
SEAT      1H0 919 651 P
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 K
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 P

Zastosowanie Pompa paliwa E22-041-056Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa E22-041-056Z VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO