Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-07-0010 vemo

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0010 VEMO

V10-07-0010 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0010

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0010

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 1,058
nr EAN 4046001421587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0010 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, VW POLO IV 08.99-
numery OEM:
SEAT      6Q1 955 113
SEAT      6Q1 955 119
SEAT      6Q1 955 119 A
SEAT      6Q1 955 119 C
SKODA      6Q1 955 113
SKODA      6Q1 955 119
SKODA      6Q1 955 119 A
SKODA      6Q1 955 119 C
VOLKSWAGEN      6Q1 955 113
VOLKSWAGEN      6Q1 955 119
VOLKSWAGEN      6Q1 955 119 A
VAG      6Q1 955 113
VAG      6Q1 955 119
VAG      6Q1 955 119 A
VAG      6Q1 955 119 C

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0010 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.