Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-07-0011 vemo

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0011 VEMO

V10-07-0011 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0011
Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0011

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0011

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Długość [mm] 250
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 90
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,031
nr EAN 4046001421631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0011 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 955 119 A
AUDI      1J0 955 119 B
AUDI      1J1 955 113 C
SEAT      1J0 955 119 A
SEAT      1J0 955 119 B
SEAT      1J1 955 113 C
SKODA      1J0 955 119 A
SKODA      1J0 955 119 B
SKODA      1J1 955 113 C
VOLKSWAGEN      1J0 955 119 A
VOLKSWAGEN      1J0 955 119 B
VOLKSWAGEN      1J1 955 113 C
VAG      1J0 955 119 A
VAG      1J0 955 119 B
VAG      1J1 955 113 C

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0011 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.