Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0830 vemo

Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0830 VEMO

V10-09-0830 Pompa paliwa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-09-0830

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0830

producent:

VEMO

Strona zabudowy Przewód paliwowy
Ciśnienie robocze [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,512
nr EAN 4046001365461

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0830 VEMO

numery OEM:
AUDI      191 906 090
AUDI      191 906 091
AUDI      191 906 091 E
AUDI      196 906 091 E
SEAT      191 906 090
SEAT      191 906 091
SEAT      191 906 091 E
SEAT      196 906 091 E
SKODA      191 906 090
SKODA      191 906 091
SKODA      196 906 091 E
VOLKSWAGEN      191 906 090
VOLKSWAGEN      191 906 091
VOLKSWAGEN      191 906 091 E
VOLKSWAGEN      196 906 091 E
VAG      191 906 090
VAG      191 906 091
VAG      191 906 091 E
VAG      196 906 091 E

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0830 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.