Materiał | papier | |
Rodzaj filtra | Filtr przeciwpyłkowy | |
materiał ramki | Tekstylia | |
Długość [mm] | 248 | |
Szerokość [mm] | 217 | |
Wysokość [mm] | 30 | |
Ciężar [kg] | 0,102 | |
nr EAN | 4046001346866 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr kabinowy przeciwpyłkowy, Original VEMO Quality V10-30-2526-1 VEMO
AUDI | 6Q0 816 653 | |
AUDI | 6Q0 820 367 | |
AUDI | 6Q0 820 367 A | |
AUDI | 6Q0 820 367 B | |
AUDI | 6Q08203 | |
AUDI | 6Q8 203 67B | |
AUDI | 6R0 820 637 | |
SEAT | 680 820 367 | |
SEAT | 6Q0 816 653 | |
SEAT | 6Q0 820 367 | |
SEAT | 6Q0 820 367 A | |
SEAT | 6Q0 820 367 B | |
SEAT | 6R0 820 637 | |
SKODA | 6Q0 816 653 | |
SKODA | 6Q0 820 367 | |
SKODA | 6Q0 820 367 A | |
SKODA | 6Q0 820 367 B | |
SKODA | 6Q0 8Z0 367 | |
SKODA | 6R0 820 637 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 816 653 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 820 367 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 820 367 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 820 367 B | |
VOLKSWAGEN | 6Q08203 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0820367B | |
VOLKSWAGEN | 6R0 820 637 | |
VAG | 680 820 367 | |
VAG | 6Q0 816 653 | |
VAG | 6Q0 820 367 | |
VAG | 6Q0 820 367 A | |
VAG | 6Q0 820 367 B | |
VAG | 6Q08203 | |
VAG | 6Q0820367B | |
VAG | 6R0 820 637 | |
AC | PU1021E |
Zastosowanie Filtr kabinowy przeciwpyłkowy, Original VEMO Quality V10-30-2526-1 VEMO w samochodach:
Samochodowy filtr kabinowy przeznaczony jest do oczyszczania powietrza doostającego się do kabiny pojazdu. Powietrze zasysane do kabiny może zawierać duże ilości alergenów w postaci pyłków roślin oraz cząsteczki sadzy i wszelkie drobne zanieczyszczenia. Wszelkie zanieczyszczenia mogą powodować u osób cierpiących na alergię niedogodności związane z ich wdychaniem.
Filtry kabinowe FreciousPlus firmy Mann chronią dodatkowo przed pleśniami i drobnym pyłem. Filtry kabinowe mają bardzo podobną budowę do filtrów powietrza filtrujących powietrze dostające się do silnika.
Filtr kabinowy przeciwpyłkowy umieszczony jest w kanale doprowadzającym powietrze do wnętrza samochodu. Zalecana jest częsta wymiana filtrów kabinowych gdyż gromadzące się w nich pleśnie i grzyby mają w nich dobre warunki rozwoju i mogą być niebezpieczne dla zdrowia pasażerów.
Najczęściej występują filtry kabinowe standarwowe i filrty kabinowe węglowe. Filtry kabinowe z warstwą węgla aktywnego wykazują do 25 procent większą skuteczność od standardowych, absorbując również skraplane na jej powierzchni substancje gazowe.