Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-1075 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1075 VEMO

V10-72-1075 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-1075
Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1075

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-1075

producent:

VEMO

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Długość [mm] 1260
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość biegunów 4
Ciężar [kg] 0,126
nr EAN 4046001363214

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1075 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 09.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7M3 927 807 K
AUDI      7M3 927 807 L
FORD      1 207 330
FORD      1 207 331
FORD      2M21 2B372 BA
FORD      2M21 2B372-BA
FORD      2M21-2B372-CA
SEAT      7M3 927 807 K
SEAT      7M3 927 807 L
SKODA      7M3 927 807 K
SKODA      7M3 927 807 L
VOLKSWAGEN      7M3 927 807 K
VOLKSWAGEN      7M3 927 807 L
VOLKSWAGEN      7M3927807L
VAG      7M3 927 807 K
VAG      7M3 927 807 L
VAG      7M3927807L

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1075 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1075 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.