Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » V10-76-0025 vemo

Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO

V10-76-0025 Sonda lambda, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-76-0025

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-76-0025

producent:

VEMO

Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Długość przewodu [mm] 850
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki czarny
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Ciężar [kg] 0,16194
dla numeru OE 030 906 265 J
Długość [mm] 950
Ilość biegunów 3
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Liczba przewodów 3
Układ wydechowy przed katalizatorem
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001304910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO

Sonda lambda (liczba przewodów 3, 850/950mm) pasuje do: VW GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, POLO/HATCHBACK 1.0/1.3/2.8 01.85-05.97
numery OEM:
AUDI      030 906 265 F
AUDI      030 906 265 J
AUDI      030 906 265 N
SEAT      030 906 265 F
SEAT      030 906 265 J
SEAT      030 906 265 N
SEAT      30906265F
SEAT      30906265J
SEAT      30906265N
SKODA      030 906 265 F
SKODA      030 906 265 J
SKODA      030 906 265 N
SKODA      30906265F
SKODA      30906265J
SKODA      30906265N
VOLKSWAGEN      030 906 265 F
VOLKSWAGEN      030 906 265 J
VOLKSWAGEN      030 906 265 N
VOLKSWAGEN      30 906 265 F
VOLKSWAGEN      30 906 265 J
VOLKSWAGEN      30 906 265 N
VAG      030 906 265 F
VAG      030 906 265 J
VAG      030 906 265 N
VAG      30 906 265 J

Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO:

2021-12-07
 5/5
Przedmiot zgodny z opisem

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.