| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Ciężar [kg] | 0,16194 |
| dla numeru OE | 030 906 265 J |
| Długość [mm] | 950 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001304910 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO
| AUDI | 030 906 265 F | |
| AUDI | 030 906 265 J | |
| AUDI | 030 906 265 N | |
| SEAT | 030 906 265 F | |
| SEAT | 030 906 265 J | |
| SEAT | 030 906 265 N | |
| SEAT | 30906265F | |
| SEAT | 30906265J | |
| SEAT | 30906265N | |
| SKODA | 030 906 265 F | |
| SKODA | 030 906 265 J | |
| SKODA | 030 906 265 N | |
| SKODA | 30906265F | |
| SKODA | 30906265J | |
| SKODA | 30906265N | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 F | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 J | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 N | |
| VOLKSWAGEN | 30 906 265 F | |
| VOLKSWAGEN | 30 906 265 J | |
| VOLKSWAGEN | 30 906 265 N | |
| VAG | 030 906 265 F | |
| VAG | 030 906 265 J | |
| VAG | 030 906 265 N | |
| VAG | 30 906 265 J |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0025 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.