Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
dla numeru OE | 023 906 265 D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,138 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Długość [mm] | 700 |
Ilość biegunów | 4 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001433597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0054 VEMO
AUDI | 021 906 265 AB | |
AUDI | 021 906 265 E | |
AUDI | 023 906 265 D | |
AUDI | 030 906 265 BF | |
AUDI | 044 906 265 | |
MAZDA | KJ02-18-861A | |
MAZDA | KJ02-18-861B | |
MAZDA | KJ02-18-861C | |
MAZDA | KJ02-18-861C9U | |
MAZDA | TA37-18-861B | |
MAZDA | TA37-18-861C | |
MAZDA | TA37-18-861E | |
MAZDA | TA37-18-861E9U | |
SEAT | 021 906 265 AB | |
SEAT | 021 906 265 E | |
SEAT | 023 906 265 D | |
SEAT | 030 906 265 BF | |
SEAT | 044 906 265 | |
SEAT | 21 906 265 AB | |
SEAT | 21 906 265 E | |
SEAT | 23 906 265 D | |
SEAT | 30 906 265 BF | |
SEAT | 44 906 265 | |
SKODA | 021 906 265 AB | |
SKODA | 021 906 265 E | |
SKODA | 023 906 265 D | |
SKODA | 030 906 265 BF | |
SKODA | 044 906 265 | |
SKODA | 219 062 65A B | |
SKODA | 21906265E | |
SKODA | 23906265D | |
SKODA | 309 062 65B F | |
SKODA | 44906265 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AB | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 023 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BF | |
VOLKSWAGEN | 044 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AB | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 23 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 BF | |
VOLKSWAGEN | 44 906 265 | |
VAG | 021 906 265 AB | |
VAG | 021 906 265 E | |
VAG | 023 906 265 D | |
VAG | 030 906 265 BF | |
VAG | 044 906 265 | |
VAG | 21 906 265 AB | |
VAG | 21 906 265 E | |
VAG | 23 906 265 D | |
VAG | 30 906 265 BF | |
VAG | 44 906 265 |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0054 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0054 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.