Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 770 |
Ciężar [kg] | 0,17674 |
dla numeru OE | 021 906 265 R |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 1000 |
Ilość biegunów | 4 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001433603 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO
AUDI | 021 906 265 R | |
AUDI | 023 906 265 C | |
AUDI | 030 906 265 AP | |
AUDI | 030 906 265 BD | |
FORD | 95VW9F472EA | |
SEAT | 021 906 265 R | |
SEAT | 023 906 265 C | |
SEAT | 030 906 265 AP | |
SEAT | 030 906 265 BD | |
SEAT | 21 906 265 R | |
SEAT | 23906265C | |
SEAT | 30 906 265 AP | |
SEAT | 30 906 265 BD | |
SKODA | 021 906 265 R | |
SKODA | 023 906 265 C | |
SKODA | 030 906 265 AP | |
SKODA | 030 906 265 BD | |
SKODA | 21906265R | |
SKODA | 23906265C | |
SKODA | 309 062 65A P | |
SKODA | 309 062 65B D | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 R | |
VOLKSWAGEN | 023 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 AP | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BD | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 R | |
VOLKSWAGEN | 23906265C | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 AP | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 BD | |
VAG | 021 906 265 R | |
VAG | 023 906 265 C | |
VAG | 030 906 265 AP | |
VAG | 030 906 265 BD | |
VAG | 21 906 265 R | |
VAG | 23 906 265 C | |
VAG | 30 906 265 AP | |
VAG | 30 906 265 BD |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.