| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 770 |
| Ciężar [kg] | 0,17674 |
| dla numeru OE | 021 906 265 R |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001433603 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO
| AUDI | 021 906 265 R | |
| AUDI | 023 906 265 C | |
| AUDI | 030 906 265 AP | |
| AUDI | 030 906 265 BD | |
| FORD | 95VW9F472EA | |
| SEAT | 021 906 265 R | |
| SEAT | 023 906 265 C | |
| SEAT | 030 906 265 AP | |
| SEAT | 030 906 265 BD | |
| SEAT | 21 906 265 R | |
| SEAT | 23906265C | |
| SEAT | 30 906 265 AP | |
| SEAT | 30 906 265 BD | |
| SKODA | 021 906 265 R | |
| SKODA | 023 906 265 C | |
| SKODA | 030 906 265 AP | |
| SKODA | 030 906 265 BD | |
| SKODA | 21906265R | |
| SKODA | 23906265C | |
| SKODA | 309 062 65A P | |
| SKODA | 309 062 65B D | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 R | |
| VOLKSWAGEN | 023 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 AP | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BD | |
| VOLKSWAGEN | 21 906 265 R | |
| VOLKSWAGEN | 23906265C | |
| VOLKSWAGEN | 30 906 265 AP | |
| VOLKSWAGEN | 30 906 265 BD | |
| VAG | 021 906 265 R | |
| VAG | 023 906 265 C | |
| VAG | 030 906 265 AP | |
| VAG | 030 906 265 BD | |
| VAG | 21 906 265 R | |
| VAG | 23 906 265 C | |
| VAG | 30 906 265 AP | |
| VAG | 30 906 265 BD |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0055 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.