Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Ciężar [kg] | 0,127 | |
dla numeru OE | 032 906 265 F | |
Długość [mm] | 500 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001433610 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0056 VEMO
AUDI | 032 906 265 F | |
AUDI | 036 906 265 C | |
AUDI | 06A 906 265 AM | |
AUDI | 06A 906 265 E | |
AUDI | 32 906 265 F | |
AUDI | 36 906 265 C | |
AUDI | 6A 906 265 AM | |
AUDI | 6A 906 265 E | |
SEAT | 032 906 265 F | |
SEAT | 036 906 265 C | |
SEAT | 06A 906 265 AM | |
SEAT | 06A 906 265 E | |
SEAT | 32906265F | |
SEAT | 36906265C | |
SEAT | 6A9 062 65A M | |
SEAT | 6A906265E | |
SKODA | 032 906 265 F | |
SKODA | 036 906 265 C | |
SKODA | 06A 906 265 AM | |
SKODA | 06A 906 265 E | |
SKODA | 32 906 265 F | |
SKODA | 36 906 265 C | |
SKODA | 6A 906 265 AM | |
SKODA | 6A 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 32 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 36 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 265 AM | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 265 E | |
VAG | 032 906 265 F | |
VAG | 036 906 265 C | |
VAG | 06A 906 265 AM | |
VAG | 06A 906 265 E | |
VAG | 32 906 265 F | |
VAG | 36 906 265 C | |
VAG | 6A 906 265 AM | |
VAG | 6A 906 265 E |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0056 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0056 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.