Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
dla numeru OE | 03D 906 265 B |
Ciężar [kg] | 0,14954 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 650 |
Ilość biegunów | 4 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001443619 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
036906265D, 03D906265, 03D906265B, 03D906265C, 36906265D, 3D906265, 3D906265B, 3D906265C
036906265D, 03D906265, 03D906265B, 03D906265C, 3D906265, 3D906265B, 3D906265C
03D906265, 03D906265B, 03D906265C
036906265D, 03D906265, 03D906265B, 03D906265C, 36906265D, 3D906265, 3D906265B, 3D906265C
AUDI | 03D 906 265 | |
AUDI | 03D 906 265 B | |
AUDI | 03D 906 265 C | |
SEAT | 036 906 265 D | |
SEAT | 03D 906 265 | |
SEAT | 03D 906 265 B | |
SEAT | 03D 906 265 C | |
SEAT | 36906265D | |
SEAT | 3D 906 265 | |
SEAT | 3D 906 265 B | |
SEAT | 3D 906 265 C | |
SKODA | 036 906 265 D | |
SKODA | 03D 906 265 | |
SKODA | 03D 906 265 B | |
SKODA | 03D 906 265 C | |
SKODA | 36906265D | |
SKODA | 3D 906 265 | |
SKODA | 3D 906 265 B | |
SKODA | 3D 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 C | |
VAG | 036 906 265 D | |
VAG | 03D 906 265 | |
VAG | 03D 906 265 B | |
VAG | 03D 906 265 C | |
VAG | 36 906 265 D | |
VAG | 3D 906 265 | |
VAG | 3D 906 265 B | |
VAG | 3D 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.