Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-77-1014 vemo

Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + V15-77-1014 VEMO

V15-77-1014 Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-77-1014
421.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1K0 820 803 G, 1K0 820 803 Q, 1K0 820 803 QX, 1K0 820 803 S, 1K0 820 803 SX, 1K0 820 808 B, 1K0 820 808 BX, 1K0 820 859 F

numer części:

V15-77-1014

producent:

VEMO

dla numeru artykułu V15-15-0014
ID kompresora PXE16-8681
ID kompresora PXE16
Wersja Klemmbefestigung
Ograniczenia producenta SANDEN
Ciężar [kg] 0,135
nr EAN 4046001417184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + V15-77-1014 VEMO

Zawór sterujący kompresora klimatyzacji (SANDEN PXE16) pasuje do: AUDI A1, A3, A6 C7, Q2, Q3, Q7, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-Electric 02.03-

Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + V15-77-1014 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + V15-77-1014 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

1K0820803G, 1K0820803J, 1K0820803Q, 1K0820803S, 1K0820859D, 1K0820859F

SEAT

1K0820803G, 1K0820803J, 1K0820803Q, 1K0820803S, 1K0820859D, 1K0820859F

SKODA

1K0820803G, 1K0820803J, 1K0820803Q, 1K0820803S, 1K0820859D, 1K0820859F

AUDI

1K0820803G, 1K0820803J, 1K0820803Q, 1K0820803S, 1K0820859D, 1K0820859F

numery OEM:
AUDI      1K0 820 803 G
AUDI      1K0 820 803 J
AUDI      1K0 820 803 Q
AUDI      1K0 820 803 S
AUDI      1K0 820 859 D
AUDI      1K0 820 859 F
SEAT      1K0 820 803 G
SEAT      1K0 820 803 J
SEAT      1K0 820 803 Q
SEAT      1K0 820 803 S
SEAT      1K0 820 859 D
SEAT      1K0 820 859 F
SKODA      1K0 820 803 G
SKODA      1K0 820 803 J
SKODA      1K0 820 803 Q
SKODA      1K0 820 803 S
SKODA      1K0 820 859 D
SKODA      1K0 820 859 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 J
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 S
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 F
VAG      1K0 820 803 G
VAG      1K0 820 803 G part
VAG      1K0 820 803 Q
VAG      1K0 820 803 Q part
VAG      1K0 820 803 QX part
VAG      1K0 820 803 S
VAG      1K0 820 803 S part
VAG      1K0 820 803 SX part
VAG      1K0 820 808 B part
VAG      1K0 820 808 BX part
VAG      1K0 820 859 F
VAG      1K0 820 859 F part
VAG      V15-77-1014
FAW-VW      1K0820803G
FAW-VW      1K0820803Q
FAW-VW      1K0820803S
FAW-VW      1K0820859F
zamienniki:

Zastosowanie Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS + V15-77-1014 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.