Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V20-99-0159 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V20-99-0159 VEMO

V20-99-0159 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V20-99-0159

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-0159

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 80
Średnica [mm] 67
Wysokość [mm] 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,12876
nr EAN 4046001287756

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V20-99-0159 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: MERCEDES HECKFLOSSE (W110), HECKFLOSSE (W111, W112), PAGODE (W113), S (W108, W109), BMW 3 (E21), 3 (E30), 5 (E12), 5 (E28), 5 (E34) 13.8D-6.3 08.59-
numery OEM:
AUDI      035 121 113
AUDI      35121113
BMW      1 264 668
BMW      1 265 085
BMW      1 466 173
BMW      11 53 1 264 668
BMW      11 53 1 265 085
BMW      11531466173
FORD      ERT37
IVECO      503474271
IVECO      503474882
IVECO      98420718
IVECO      98467517
MERCEDES-BENZ      002 803 75 75
MERCEDES-BENZ      100 200 07 15
MERCEDES-BENZ      22037575
MERCEDES-BENZ      615 200 04 15
MERCEDES-BENZ      A 002 803 75 75
MERCEDES-BENZ      A 615 200 04 15
MERCEDES-BENZ      A0022033875
MERCEDES-BENZ      A1002000715
SEAT      035 121 113
SEAT      35121113
SKODA      035 121 113
SKODA      35121113
VOLKSWAGEN      035 121 113
VOLKSWAGEN      35121113
VAG      035 121 113
VAG      35 121 113

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V20-99-0159 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V20-99-0159 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.