Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 60 583 122 |
Ciężar [kg] | 0,167 |
Długość przewodu [mm] | 860 |
Długość [mm] | 1000 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001432712 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0009 VEMO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
142514, 146650, 46420612, 46423798, 60562538, 60583122, 60810814, 7668266, 7668286, 7742457, 76682860, 77311130
142514, 146650, 46420612, 46423798, 60583122, 7668286, 7742457, 77311130
60583122
ALFA ROMEO | 60 583 122 | |
ALFA ROMEO | 60583122 | |
FIAT | 142 514 | |
FIAT | 146 650 | |
FIAT | 46 420 612 | |
FIAT | 46 423 798 | |
FIAT | 46420612 | |
FIAT | 46423798 | |
FIAT | 60 562 538 | |
FIAT | 60 583 122 | |
FIAT | 60 810 814 | |
FIAT | 7 668 266 | |
FIAT | 7 668 286 | |
FIAT | 7 742 457 | |
FIAT | 76 682 860 | |
FIAT | 7668286 | |
FIAT | 77 311 130 | |
FIAT | 77311130 | |
IVECO | 8 024 227 | |
IVECO | 8 033 609 | |
IVECO | 8024227 | |
IVECO | 8033609 | |
LANCIA | 142 514 | |
LANCIA | 146 650 | |
LANCIA | 46 420 612 | |
LANCIA | 46 423 798 | |
LANCIA | 60 583 122 | |
LANCIA | 7 668 286 | |
LANCIA | 7 742 457 | |
LANCIA | 77 311 130 | |
FERRARI | 142514 | |
FERRARI | 146650 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0009 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0009 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.