Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,17224 |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Kolor wtyczki | niebieski |
Ilość biegunów | 4 |
dla numeru OE | 1S7F 9G444 BB |
Długość przewodu [mm] | 850 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 950 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001433016 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0013 VEMO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1128538, 1147420, 1S7F9G444BA, 1S7F9G444BB
FORD | 1 128 538 | |
FORD | 1 147 420 | |
FORD | 1S7F 9G444 BA | |
FORD | 1S7F 9G444 BB |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0013 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0013 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.