Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V30-09-0003-1 vemo

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V30-09-0003-1 VEMO

V30-09-0003-1 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V30-09-0003-1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-09-0003-1

producent:

VEMO

Średnica [mm] 62
Wysokość [mm] 201
Ciężar [kg] 1,02
Ciśnienie [bar] 6,5
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4046001437915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V30-09-0003-1 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) MERCEDES 190 (W201), COUPE (C123), COUPE (C124), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124), G (W460), G (W461), KOMBI T-MODEL (S123) 1.4-5.5 05.71-08.00
numery OEM:
AUDI      893 906 091 B
AUDI      893 906 091 E
FORD      1 613 157
FORD      6 052 768
FORD      6 106 539
FORD      6 150 295
FORD      78GB 9350 AA
FORD      82GB 9350 AA
FORD      83BB 9350 AA
FORD      84BB 9350 AA
MERCEDES-BENZ      002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      116 091 02 01
MERCEDES-BENZ      116 091 03 01
MERCEDES-BENZ      580254973
MERCEDES-BENZ      580254975
MERCEDES-BENZ      83BB 9350 AA
MERCEDES-BENZ      A 002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      A 116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      A 116 091 02 01
MERCEDES-BENZ      A 116 091 03 01
MERCEDES-BENZ      A 83BB 9350 AA
SEAT      893 906 091 B
SEAT      893 906 091 E
SKODA      893 906 091 B
SKODA      893 906 091 E
VOLKSWAGEN      893 906 091 B
VOLKSWAGEN      893 906 091 E
VAG      893 906 091 B
VAG      893 906 091 E

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V30-09-0003-1 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.