Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21659.72.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21659.72.0 PIERBURG

7.21659.72.0 Pompa paliwa PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21659.72.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 60
Długość całkowita [mm] 178,5
Natężenie prądu do [A] 12
Ciśnienie [bar] 6,5
Ciśnienie [psi] 94,3
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 1761-21
nr EAN 4028977325823

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21659.72.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), CLK (C208), E (A124), E (C124) 1.4-5.5 05.71-
numery OEM:
FORD      1 613 157
FORD      6 052 768
FORD      6 106 539
FORD      6 150 295
FORD      78 GB 9 350 AA
FORD      82 GB 9 350 AA
FORD      83 BB 9 350 AA
FORD      84 BB 9 350 AA
MERCEDES-BENZ      002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      116 091 02 01
MERCEDES-BENZ      116 091 03 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 97 01
MERCEDES-BENZ      A 116 090 00 50
MERCEDES-BENZ      A 116 091 02 01
MERCEDES-BENZ      A 116 091 03 01
PEUGEOT      1450 47
VOLKSWAGEN      893 906 091 A
VOLKSWAGEN      893 906 091 B
VOLKSWAGEN      893 906 091 E
FERRARI      113 976
FERRARI      119 291
ROLLS-ROYCE      UR 21 823

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21659.72.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21659.72.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.21659.72.0zobacz instrukcję montażu 7.21659.72.0zobacz instrukcję montażu 7.21659.72.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.