Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 30 CDI AMG (203.718) (2002.09-2008.05) 231km » V40-70-0051 vemo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C Coupe (cl203) C 30 Cdi Amg (203.718) (2002.09-2008.05) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0051 VEMO

V40-70-0051 Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-70-0051

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-70-0051

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]122,5
Szerokość [mm]102,6
Wysokość [mm]63,3
Ilość biegunów4
Napięcie [V]12
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Ciężar [kg]0,95
nr EAN4046001386695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0051 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET EVANDA, LANOS, DAEWOO LANOS, LEGANZA, MAGNUS, NUBIRA, FSO LANOS, OPEL CORSA C 1.3-2.5 02.97-
numery OEM:
ISUZU      8-01104-038-0
OPEL      01 208 051
OPEL      01104038
OPEL      10450424
OPEL      10490192
OPEL      11 04 038
OPEL      12 08 051
CHEVROLET      25184291
DAEWOO      19005270
DAEWOO      25184291
DAEWOO      88921374
DAEWOO      889213774
DAEWOO      96350585
DAEWOO      E586A
TESLA      CL201

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0051 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0051 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.