Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V40-77-1014 vemo

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + V40-77-1014 VEMO

V40-77-1014 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

09 118 281, 16 18 329, 18 54 272, 93 181 006

numer części:

V40-77-1014

producent:

VEMO

ID kompresora CVC
Ograniczenia producenta DELPHI
Ograniczenia producenta HARRISON
Ciężar [kg] 0,543
nr EAN 4046001422126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + V40-77-1014 VEMO

Cewka kompresora klimatyzacji (DELPHI, CVC) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.2-2.0 02.98-

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + V40-77-1014 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + V40-77-1014 producenta VEMO

OPEL

09118281part, 09118281, 1618329, 1618329part, 1854272, 1854272part, 9118281, 93181006, 93181006part

numery OEM:
OPEL      09 118 281 part
OPEL      09118281
OPEL      16 18 329
OPEL      16 18 329 part
OPEL      18 54 272
OPEL      18 54 272 part
OPEL      91 18 281
OPEL      93 181 006
OPEL      93 181 006 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS + V40-77-1014 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.