Napięcie [V] | 11,5 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 | |
Ciężar [kg] | 0,027 | |
nr EAN | 4046001334252 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0003 VEMO
FORD | EZD23 | |
ISUZU | 250201026 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 01 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 17 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 36 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 96 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 99 01 | |
MERCEDES-BENZ | 025 020 10 26 | |
MERCEDES-BENZ | 1500281 | |
MERCEDES-BENZ | 1591701 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 17 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 36 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 025 020 10 26 | |
MERCEDES-BENZ | A0001500281 | |
MERCEDES-BENZ | A0001590001 | |
MERCEDES-BENZ | A0011590101 | |
MERCEDES-BENZ | A0011599601 | |
MERCEDES-BENZ | A0011599901 | |
MERCEDES-BENZ | AOO115917O1 | |
MERCEDES-BENZ | AOO115936O1 | |
MERCEDES-BENZ | AOO115996O1 | |
MERCEDES-BENZ | AOO115999O1 | |
MERCEDES-BENZ | AOO1159OOO1 | |
MERCEDES-BENZ | OO115917O1 | |
MERCEDES-BENZ | OO115936O1 | |
MERCEDES-BENZ | OO115996O1 | |
MERCEDES-BENZ | OO115999O1 | |
MERCEDES-BENZ | OO1159OOO1 | |
OPEL | 88 900 741 | |
PEUGEOT | 5960.34 | |
RENAULT | 77 01 414 107 | |
RENAULT | 77 01 414 157 | |
RENAULT | 77 01 414 457 | |
RENAULT | 77 O1 414 157 | |
RENAULT | 77 O1 414 1O7 | |
SSANGYONG | 0001590001 | |
SSANGYONG | 0250201026 | |
SSANGYONG | 0250201041 | |
SSANGYONG | 3001661159 | |
SSANGYONG | 661 159 30 01 | |
SSANGYONG | 661 159 31 01 | |
SSANGYONG | 66115931A1 | |
SSANGYONG | 66115931O1 | |
SSANGYONG | 6611593OO1 | |
SSANGYONG | OO1159OOO1 | |
DAEWOO | 88900741 | |
AC | 148G | |
GLAS | B41SR |
Zastosowanie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0003 VEMO w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020