przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
Długość przewodu [mm] | 1020 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 3531650020348 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS140710 VERNET S.A.
AUDI | 021906262C | |
AUDI | 022906262BP | |
AUDI | 022906262S | |
AUDI | 022906265B | |
AUDI | 030906262D | |
AUDI | 030906262E | |
AUDI | 06A906262AC | |
AUDI | 06A906262AG | |
AUDI | 06A906262AR | |
AUDI | 06A906262BA | |
AUDI | 06A906262G | |
AUDI | 06A906262P | |
AUDI | 06A906262Q | |
AUDI | 06A906265M | |
AUDI | 06A906265Q | |
AUDI | 06B906265E | |
AUDI | 077906262G | |
AUDI | 077906265AD | |
AUDI | 077906265AE | |
AUDI | 07C906262M | |
AUDI | 07C906262P | |
AUDI | 07D906262A | |
AUDI | 07D906262B | |
AUDI | 07D906262E | |
PORSCHE | 7L0906262C | |
PORSCHE | 99560613601 | |
SEAT | 022906262M | |
VOLKSWAGEN | 021906262C | |
VOLKSWAGEN | 022906262BP | |
VOLKSWAGEN | 022906262S | |
VOLKSWAGEN | 022906265B | |
VOLKSWAGEN | 030906262D | |
VOLKSWAGEN | 030906262E | |
VOLKSWAGEN | 06A906262AC | |
VOLKSWAGEN | 06A906262AG | |
VOLKSWAGEN | 06A906262AR | |
VOLKSWAGEN | 06A906262BA | |
VOLKSWAGEN | 06A906262G | |
VOLKSWAGEN | 06A906262P | |
VOLKSWAGEN | 06A906262Q | |
VOLKSWAGEN | 06A906265M | |
VOLKSWAGEN | 06A906265Q | |
VOLKSWAGEN | 06B906265E | |
VOLKSWAGEN | 077906262G | |
VOLKSWAGEN | 077906265AD | |
VOLKSWAGEN | 077906265AE | |
VOLKSWAGEN | 07C906262M | |
VOLKSWAGEN | 07C906262P | |
VOLKSWAGEN | 07D906262A | |
VOLKSWAGEN | 07D906262B | |
VOLKSWAGEN | 07D906262E |
Zastosowanie Sonda lambda LS140710 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.