Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1720 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 4047024184756 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 006 982 BOSCH
ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
07C906262S, 07C906262T, 1K0998262B
022906262AH, 022906262AJ, 022906262BA, 022906262BH, 022906262L, 022906262M, 022906262S, 066906262A, 06A906262BL, 07C906262A, 07C906262AE, 07C906262AF, 07C906262AG, 07C906262AH, 07C906262AN, 07C906262AP, 07C906262AQ, 07C906262C, 07C906262H, 07C906262J, 07C906262M, 07C906262P, 07C906262S, 07C906262T, 07D906262A, 07D906262B, 07D906262E, 1K0998262B, 6K0906262B
01K0998262B, 022906262L, 022906262M, 1K0998262B, 6K0906262B
022906262BH, 022906262L, 022906265B, 07C906262A, 07C906262AE, 07C906262AF, 07C906262AG, 07C906262AH, 07C906262H, 07C906262M, 07C906262P, 07C906262S, 07C906262T, 07D906262A, 07D906262E, 1K0998262B
AUDI | 022 906 262 BH | |
AUDI | 022 906 262 L | |
AUDI | 022 906 265 B | |
AUDI | 07C 906 262 A | |
AUDI | 07C 906 262 AE | |
AUDI | 07C 906 262 AF | |
AUDI | 07C 906 262 AG | |
AUDI | 07C 906 262 AH | |
AUDI | 07C 906 262 H | |
AUDI | 07C 906 262 M | |
AUDI | 07C 906 262 P | |
AUDI | 07C 906 262 S | |
AUDI | 07C 906 262 T | |
AUDI | 07D 906 262 A | |
AUDI | 07D 906 262 E | |
AUDI | 1K0 998 262 B | |
BMW | 1K0998262B | |
FORD | 1125039 | |
FORD | YM219 F472 HA | |
SEAT | 01K 099 826 2B | |
SEAT | 022 906 262 L | |
SEAT | 022 906 262 M | |
SEAT | 1K0 998 262 B | |
SEAT | 6K0 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AH | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AJ | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BA | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BH | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 066 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BL | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AF | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AH | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AN | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AP | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AQ | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 T | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 B | |
VOLKSWAGEN | 6K0 906 262 B | |
ROLLS-ROYCE | 07C 906 262 H | |
ROLLS-ROYCE | 1K0998262B | |
BENTLEY | 07C906262S | |
BENTLEY | 07C906262T | |
BENTLEY | 1K0998262B |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 006 982 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 006 982 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.