Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 689604147597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES20178-11B1 DELPHI
AUDI | 022 906 262BG | |
AUDI | 022 906 262S | |
AUDI | 022 906 265B | |
AUDI | 022 906 265C | |
AUDI | 06B 906 265E | |
AUDI | 077 906 265AD | |
AUDI | 077 906 265AE | |
AUDI | 1K0 998 262R | |
PORSCHE | 7L0 906 262 C | |
PORSCHE | 955 606 136 01 | |
PORSCHE | 995 606 136 01 | |
SEAT | 022 906 262BG | |
SEAT | 022 906 262S | |
SEAT | 022 906 265C | |
SEAT | 022906262G | |
SEAT | 022906262K | |
SEAT | 06A 906 262AR | |
SEAT | 06A906262 | |
SEAT | 06A906265AJ | |
SEAT | 06B906265E | |
SEAT | 1K0998262R | |
SEAT | 6L0906262 | |
SKODA | 06A906265AJ | |
SKODA | 07C906262BG | |
SKODA | 1K0998262R | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262C | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262AH | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262BG | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262S | |
VOLKSWAGEN | 022 906 265C | |
VOLKSWAGEN | 022906262AJ | |
VOLKSWAGEN | 022906262AT | |
VOLKSWAGEN | 022906262BA | |
VOLKSWAGEN | 022906262F | |
VOLKSWAGEN | 022906262G | |
VOLKSWAGEN | 022906262K | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262AR | |
VOLKSWAGEN | 06A906262 | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CH | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CJ | |
VOLKSWAGEN | 06A906265AJ | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262G | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262M | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262P | |
VOLKSWAGEN | 07C906262AN | |
VOLKSWAGEN | 07C906262AP | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BF | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BG | |
VOLKSWAGEN | 07C906262C | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262A | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262B | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262E | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262R | |
VAG | 022 906 262BG | |
VAG | 022 906 262S | |
VAG | 022 906 265C |
Zastosowanie Sonda lambda ES20178-11B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES20178-11B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.