Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 950 |
nr EAN | 4028977709784 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.01.0 PIERBURG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
021906262C, 022906262BP, 077906265AD, 077906265AE, 07C906262P, 07D906262A, 07D906262E
021906262C, 022906262BP, 077906265AD, 077906265AE, 07C906262P, 07D906262A, 07D906262E
021906262C, 022906262BP, 077906265AD, 077906265AE, 07C906262P, 07D906262A, 07D906262E
AUDI | 021 906 262 C | |
AUDI | 022 906 262 BP | |
AUDI | 077 906 265 AD | |
AUDI | 077 906 265 AE | |
AUDI | 07C 906 262 P | |
AUDI | 07D 906 262 A | |
AUDI | 07D 906 262 E | |
SEAT | 021 906 262 C | |
SEAT | 022 906 262 BP | |
SEAT | 077 906 265 AD | |
SEAT | 077 906 265 AE | |
SEAT | 07C 906 262 P | |
SEAT | 07D 906 262 A | |
SEAT | 07D 906 262 E | |
SKODA | 021 906 262 C | |
SKODA | 022 906 262 BP | |
SKODA | 077 906 265 AD | |
SKODA | 077 906 265 AE | |
SKODA | 07C 906 262 P | |
SKODA | 07D 906 262 A | |
SKODA | 07D 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BP | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AE | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 E |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.01.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.