Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » V10-76-0051 vemo

Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0051 VEMO

V10-76-0051 Czujnik, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-76-0051

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-76-0051

producent:

VEMO

Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Ciężar [kg] 0,16024
dla numeru OE 06B 906 265 E
Kolor wtyczki brązowy
Długość [mm] 800
Długość przewodu [mm] 800
Ilość biegunów 4
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Liczba przewodów 4
Układ wydechowy za katalizatorem
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001383373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0051 VEMO

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 800mm) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, DAEWOO LANOS, OPEL VECTRA C, SEAT EXEO, EXEO ST 1.5/1.6/1.8 02.97-
numery OEM:
AUDI      06B 906 265 E
AUDI      6B 906 265 E
SEAT      06B 906 265 E
SEAT      6B906265E
SKODA      06B 906 265 E
SKODA      6B906265E
VOLKSWAGEN      06B 906 265 E
VAG      06B 906 265 E
VAG      6B 906 265 E

Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0051 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0051 VEMO:

Waldemar, Kamieniec Ząbkowicki
2021-12-07
 5/5
Przedmiot zgodny z opisem

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.