Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 7.05271.14.0 pierburg

Sonda lambda 7.05271.14.0 PIERBURG

7.05271.14.0 Sonda lambda PIERBURG
 

    Ocena:
numer części:

7.05271.14.0

producent:

PIERBURG

Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda ogrzewana
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 4
Długość przewodu [mm] 1700
nr EAN 4028977709913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.14.0 PIERBURG

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 1700mm) pasuje do: AUDI A8 D3; SEAT AROSA; SKODA OCTAVIA I; VW LUPO I, PASSAT B5.5, PHAETON, POLO 1.0-6.0 05.97-07.10
numery OEM:
AUDI      030 906 262
AUDI      066 906 262 A
AUDI      06A 906 262 BL
AUDI      07C 906 262 AF
AUDI      07C 906 262 C
AUDI      07C 906 262 J
AUDI      1K0 998 262 B
SEAT      030 906 262
SEAT      066 906 262 A
SEAT      06A 906 262 BL
SEAT      07C 906 262 AF
SEAT      07C 906 262 C
SEAT      07C 906 262 J
SEAT      1K0 998 262 B
SKODA      030 906 262
SKODA      066 906 262 A
SKODA      06A 906 262 BL
SKODA      07C 906 262 AF
SKODA      07C 906 262 C
SKODA      07C 906 262 J
SKODA      1K0 998 262 B
VOLKSWAGEN      030 906 262
VOLKSWAGEN      066 906 262 A
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BL
VOLKSWAGEN      07C 906 262 AF
VOLKSWAGEN      07C 906 262 C
VOLKSWAGEN      07C 906 262 J
VOLKSWAGEN      1K0 998 262 B

Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.14.0 PIERBURG w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.