Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 4006.82D wahler

Termostat układu chłodzenia 4006.82D WAHLER

4006.82D Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 4006.82D
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853470A9

numer części:

4006.82D

producent:

WAHLER

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4029783002106

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 4006.82D WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, ISUZU TROOPER I, PORSCHE 924, VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 1.8-2.8D 11.68-12.91

Termostat układu chłodzenia 4006.82D ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Termostat układu chłodzenia 4006.82D producenta WAHLER

AUDI

059121113A, 059121113B

VOLKSWAGEN

059121113A, 059121113B

numery OEM:
AUDI      059 121 113 A
AUDI      059 121 113 B
JAGUAR      C28067
JAGUAR      C33012
JAGUAR      C37129
MAZDA      8AB3 15 171
VOLKSWAGEN      059 121 113 A
VOLKSWAGEN      059 121 113 B

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 4006.82D WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 4006.82D WAHLER:

Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.