Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY VI Autobus 40C15, 50C15, 60C15 (2014.06-2016.10) 146km » 410845.92D wahler
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Autobus 40c15, 50c15, 60c15 (2014.06-2016.10) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 410845.92D WAHLER

410845.92D Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 410845.92D
Termostat układu chłodzenia 410845.92D
410845.92D
wahler 410845.92D Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia 410845.92D wahler
Termostat układu chłodzenia 410845.92D wahler
Termostat układu chłodzenia 410845.92D wahler
Termostat układu chłodzenia 410845.92D wahler
Termostat układu chłodzenia 410845.92D wahler

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858855886C9

numer części:

410845.92D

producent:

WAHLER

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ilość połączeń4
nr EAN4029783011016

skład zestawu:
120086 Uszczelka, termostat
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 410845.92D WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO IV 1.2D/1.6D/2.0D 02.09-
numery OEM:
AUDI      03L 121 111 R
AUDI      03L 121 111 S
SEAT      03L 121 111 R
SEAT      03L 121 111 S
SKODA      03L 121 111 R
SKODA      03L 121 111 S
VOLKSWAGEN      03L 121 111 R
VOLKSWAGEN      03L 121 111 S

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 410845.92D WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 410845.92D WAHLER:

Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.