Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 410179.84D wahler

Termostat układu chłodzenia 410179.84D WAHLER

410179.84D Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 410179.84D

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858855548A9

numer części:

410179.84D

producent:

WAHLER

Temperatura otwarcia [°c] 84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4029783008153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 410179.84D WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (84°C) pasuje do: DAIHATSU CUORE V, CUORE VI, MOVE, SIRION, TREVIS, YRV, HONDA CIVIC VIII 1.0/1.8 04.98-

Termostat układu chłodzenia 410179.84D ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Termostat układu chłodzenia 410179.84D producenta WAHLER

DAIHATSU

9004833092, 9004833083, 9004833078

numery OEM:
DAIHATSU      90048-33092
DAIHATSU      90048-33083
DAIHATSU      90048-33078

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 410179.84D WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 410179.84D WAHLER:

Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.