Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I12031YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato

I12031YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I12031YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT
I12031YMT
yamato I12031YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I12031YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25 RHT
nr EAN 5900427507739

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: TOYOTA COROLLA, ECHO, PLATZ, PORTE I, PROBOX / SUCCEED, RAUM, VIOS / SOLUNA VIOS, WILL CYPHA I, YARIS, YARIS VERSO 1.0-1.8 04.99-
numery OEM:
TOYOTA      45047 59 025
TOYOTA      45047 59 026

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.